اتحادیه عکاسان قزوین akasaneqazvin

عکاسی-فیلمبرداری-لابراتوار-فتوکپی-صحافی

اتحادیه عکاسان قزوین akasaneqazvin

عکاسی-فیلمبرداری-لابراتوار-فتوکپی-صحافی


سلام من به محرم به شور حال عیانش                       سلام من به حسین وبه اشک سینه زنانش


سلام من به محرم به حال خسته زینب                        به بی نهایت داغ دل شکسته زینب


سلام من به محرم به قد قامت اکبر                             به کام خشک اذان گوی زیر نیزه وخنجر


سلام من به محرم به دست وبازوی قاسم                   به شوق شهد شهادت حنای گیسوی قاسم


سلام من به محرم به گاهواره علی اصغر                    به اشک خجلت شاه وگلوی پاره اصغر


سلام من به محرم به اضطراب سکینه                       به آن ملیکه که رویش ندیده مدینه    



                                              سلام من به محرم گل زهرا 


 عکس های زیبا مخصوص محرم و عاشورای حسینی         

محرم ، حریم حرم خدا وحرمت سنت حسین (ع) است .



جملاتی کوتاه و زیبا در مورد امام حسین (ع)، عاشورا و محرم